مزایای سایبان کشاورزی سیمگه تک

سفارشی‌سازی

طراحی و ساخت بر اساس نیاز شما با انجام محاسبات دقیق مهندسی و انواع بارهای وارده بر سازه طبق داده های اقلیمی و مطالعه شرایط محل نصب و نوع گیاهان


سهولت و سرعت بالای نصب

سهولت و سرعت بالای نصب (مدت نصب هر هکتار 7 روز کاری) و عدم نیاز به هرگونه فوندانسیون و مصالح ساختمانی با قابلیت جابجایی آسان؛ کلیه اتصالات سیستم از نوع پیچی و با استفاده از پیچ و مهره های مقاوت در برابر خوردگی اجرا میگردند.

کیفیتی بی نظیر

استفاده از مرغوب ترین پروفیل های گالوانیزه گرم (HOT DEEP GALVANIZED) طبق استاندارد ASTM و  استفاده از مرغوب ترین قطعات پلی اتیلنی و ضد اشعه UV با طول عمر بالا همچنین  استفاده از با کیفیت ترین انواع توریها خصوصا توریهای ضد تگرگ  (MONOFILAMENT ANTI-HAIL NET) با تراکم و مقاومت و طول عمر بالا با گارانتی عملکرد ساخت ترکیه با تاییدیه استاندارد اروپا و امریکا


انعطاف‌پذیری

قابلیت توسعه به واسطه مدولار بودن سیستم و انعطاف در کاربری و طراحی سازه تا ارتفاع 6 متر، مناسب جهت انواع شرایط آب و هوایی و خصوصا مناطق مرطوب ساحلی و گرمسیر

قیمت رقابتی

مزایای فوق در کنار قیمت رقابتی ما نسبت به رقبای ترکیه ای و اروپایی حاضر در ایران ما را تبدیل به بهترین انتخاب شما خواهد نمود. مقایسه و انتخاب بهترین به عهده شما!
با توجه به شبکه ارتباطی تجاری گسترده ، کافی است برای ایجاد رابطه تجاری با شرکت ها و تولید کنندگان معتبر در ترکیه و اروپا جهت واردات نیازمندیها و یا صادرات محصولات شما با ما در تماس باشید.
نصب و اجرای کامل پروژه بصورت کلید در دست و تامین ماشین آلات کوبش ستونها، آموزش نصب و نظارت بر احداث، ارایه دستور العمل بهره برداری بهینه با توجه به نوع کشت و کاربری و مشاوره تخصصی کشاورزی از جمله خدمات فنی ماست.
خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی و بازدید های دوره ای و تامین قطعات یدکی لازم و پاسخگویی و همچنین مشاوره در مورد بهینه سازی و استفاده‌ی اثربخش به بهره‌برداران ارایه می‌شود.